Ο καυσωνας ηρθε απο το βολο - Gr Xpress

Top News

Ο καυσωνας ηρθε απο το βολο


Ο καυσωνας ηρθε απο το βολο Την λενε Αναστασια κ μενει μονιμα στο βολο.Ωστοσο εχει επισκευτει την Αθηνα και τη θεσσαλονικη ουκ ολιγες φορες για συνεργασιες με φωτογραφους και συμμετοχες σε κονσεπτ φωτογραφιας.Με την τελευταια της φωτογραφιση σε απομερη παραλια λιγο πιο εξω απο το βολο το 26 χρονο κοριτσι εφερε τον καυσωνα. Θελοντας να μαθουμε τι εστι αναστασια της καναμε μερικες ερωτησεις : Σε μια φωτογραφιση πρεπει να εισαι εντυπωσιακη αυτο κανεις και εξω ? Σινηθως προσπαθω να εντυπωσιαζω τους αλλους με την τρελα μου και το χιουμορ μου ..οσο αναφορα την εξωτερικη ομορφια φροντιζω μεν να ειμαι περιποιημενη αλλα οχι με υπερβολες.εντυπωσιακη μονο οταν παω καπου επισημα ... πιο κονσεπτ φωτογραφισης σου αρεσε πιο πολυ απο οσα εχεις κανει τωρα .. ολες οι φωτο ειναι παιδια μου μα μου αρεσουν πιο πολυ ολες εκεινες που γινοντε σε εξωτερικο χωρο..νιωθω πως δενω καλυτερα παρα σε ενα κλειστο στουντιο .. ποια ειναι η αληθινη ομορφια ενος ανθρωπου για εσενα ? Η ομορφια του χαρακτηρα αυτη εκπεμπει πολλα ..ενας ανθρωπος με χιουμορ , καλοσυνατος ντομπρος ειναι αληθινα ομορφος




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Top Ad