Η φυσική μητέρα της Zahara κάνει έκκληση στην Jolie: «Επιτρέψτε μου να μιλήσω στην κόρη μου»! - Gr Xpress

Top News

Η φυσική μητέρα της Zahara κάνει έκκληση στην Jolie: «Επιτρέψτε μου να μιλήσω στην κόρη μου»!



Η φυσική μητέρα της Zahara κάνει έκκληση στην Jolie: «Επιτρέψτε μου να μιλήσω στην κόρη μου»!

Η φυσική μητέρα της Zahara, της κόρης που υιοθέτησε η Angelina Jolie από την Αιθιοπία, κάνει έκκληση στην ηθοποιό λέγοντάς της με δάκρυα στα μάτια: «Σας παρακαλώ, απλά επιτρέψτε μου να μιλήσω στην κόρη μου». 



Η Mentewab Dawit Lebiso, φυσική μητέρα της Zahar

Η Mentewab Dawit Lebiso, όπως είναι το όνομα της, μίλησε στη Daily Mail και δήλωσε πως θέλει απλά να γνωρίζει η 12χρονη σήμερα, Zahara, πως είναι ζωντανή και πως την έδωσε για να έχει μια καλύτερη ζωή. «Απλά θέλω να γνωρίζει ότι είμαι ζωντανή. Δεν τη θέλω πίσω στην Αιθιοπία, εκεί περνάει μια χαρά», δήλωσε η Mentewab.

Η 31χρονη Mentewab, παραδέχεται, επίσης, πως η Angelina Jolie είναι «περισσότερο» μητέρα της Zahara απ' ότι εκείνη και ικετεύει τη διάσημη ηθοποιό να καταλάβει τον πόνο που νιώθει και να της επιτρέψει να δει την κόρη της ειδικά τώρα, μετά το πολύκροτο διαζύγιο του λαμπερού ζευγαριού που όπως λέει θα έχει επηρεάσει αρνητικά τη μικρή. 

«Η κόρη μου μιλάει άλλη γλώσσα από μένα, αλλά θέλω να ξέρει ότι έχει άλλη μία μητέρα που τη σκέφτεται και την αγαπά», δήλωσε χαρακτηριστικά η 31χρονη και αποκαλύπτει ότι η Zahara, είναι παιδί βιασμού και αναγκάστηκε να το δώσει για υιοθεσία.




Από την άλλη όταν η Angelina Jolie υιοθέτησε τη μικρή το 2007, γνωρίζοντας ότι είναι «ορφανό του Aids». Τώρα οι αποκαλύψεις της φυσικής μητέρας της Zaharam, έρχονται να προσθέσουν ακόμα ένα χτύπημα στην οικογενειακή της γαλήνη, μετά το πολύκροτο διαζύγιο.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Top Ad