Shaya: Γίνεται μοντέλο σε editorial μόδας και αποκαλύπτει τα μυστικά του τέλειου κορμιού της - Gr Xpress

Top News

Shaya: Γίνεται μοντέλο σε editorial μόδας και αποκαλύπτει τα μυστικά του τέλειου κορμιού της


Με μητέρα Λατινοαμερικάνα και πατέρα από τη Δανία, η Shaya προέρχεται από μία οικογένεια που είναι όλοι λευκοί με ξανθά μαλλιά και γαλανά μάτια. Η τραγουδίστρια ποζάρει ως μοντέλο για τις ανάγκες της στήλης μόδας του Down Town όπου δε διστάζει να φωνάξει ότι είναι φουλ ερωτευμένη
.
«Περνάω την καλύτερη φάση της ζωής μου. Είμαι πολύ ερωτευμένη και ευτυχισμένη. Εδώ και ένα χρόνο έχω σχέση με ένα αγόρι που εργάζεται ως ηχολήπτη στον Νότη Σφακιανάκη. Τον τελευταίο καιρό συγκατοικούμε. Είναι από τους καλύτερους συντρόφους που θα μπορούσα να έχω ποτέ. Θέλω πολύ να κάνω οικογένεια και να κάνω big mama» δήλωσε χαρακτηριστικά.

Διαθέτοντας αναλογίες μοντέλου και μια τέλεια φυσική κατάσταση, αποκάλυψε και τα μυστικά ομορφιάς της.

«Κάνω πολλά χρόνια διατροφή. Τρώω καθημερινά φρούτα και λαχανικά και προσπαθώ να πίνω πολύ νερό. Παρότι μου αρέσει το κοτόπουλο, προτιμώ να τρέφομαι περισσότερο με ψάρι και κόκκινο κρέας. Θα φάω και γλυκά ή ποπ κορν στο σινεμά, αλλά με μέτρο. Επίσης, προσπαθώ να γυμνάζομαι καθημερινά, είτε πηγαίνοντας για περπάτημα , είτε κοπιάροντας ασκήσεις γυμναστικής από το youtube. Τα ιδανικά tips ομορφιάς για μένα είναι η σωστή διατροφή και η περιποίηση δέρματος. Φοράω κρέμες που ταιριάζουν στο δέρμα μου και κάνω συχνά scrub προσώπου και μάσκες ομορφιάς. Γενικά θα έλεγα ότι προσέχω πολύ τον εαυτό μου». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Top Ad